Sunday, June 19, 2011

             (19/o6/2o11 ~ 6.3o ) ~ tngah makan cendawan goreng  xD

17/O6/2O11
, pejam celik pejam celik *seb baek celik alek *
da sebulan lebeh da kan kao kat sini fify . tadi kao da alek KUIM da . huu . ~
aku lak lagi 2 week je kat kulai nyh . pasnyh da alek PD . hmm . ~
kao ckp sebelum kao alek , kao suro aku nan eyni lepak uma kao kan . ?
then kao ambik aku kat uma . mlm to kte tngok movie kan bertige .
crite seram lak to "penunggu istana " (ok cite lame, mmg ktinggalan sket , ape kesa ? ) >.<
tngah shok tngok , tetibe si eyni da dengkor . ta lame to fify lak ngorok . xD
da tinggal aku sensorang tngok cite to . takod taok . aku pun pe lagi . wat-2 la tido gak .
HAHA . ta la me to . . aku jerit coz terkejut 6pak anto kat dlm "crite " to .
kao tros terbangon kan eyni . tercengang kao . HAHA .
then tngok citer to bertige lagi sebup fify nan eyni da bgon ( bebel ape tah aku nyh )=='
then inad ta pasto kite tngok cite ape ?? ;p (rasia , ehemmm )


18/o6/2o11 . .
ta lekat kan kite kat umah . HIHI . .1 day berjalan je . . mmg penad ouh time to .
tp aku appy lahh . ;D
memule g laken , teman mama fify supink .
then g angsana tngok konsert tp artis ta muncul-2 . (bikin panasss je an , grr ! )
then kteowang blahh arr .
then inad alek nx rehat , tetibe mama fify ajak g bukit batu , ade keje kawen .
then g la sane . tp aku nan fify ta bwak baju kurung lak .
then fify swoh aku pakai baju dye , tp besauuu . ngee ~
last-2 pakai baju adek dye yg twins to . ambik kao .
aku nan eyni same je baju . smpai uma owang kawen to , owang inad aku nan eyni twins .
bapak malu gile la seyh . ==' ~
HAHA .




see ! same kan ? HAHA .da mcm pengapit kao la fify . xD

No comments:

Post a Comment